Fluga i ansiktet

Ni vet hur irriterande det kan vara med en fluga som går omkring runt munnen? Så vaknade jag av kl 5... Fast det var Olivers gnäll i stället för surr och hans fingrar som ska "gnugga" min haka men det var mer pill i mungipan... Fick typ panik...
Så har vi kampat sen dess, jag har försökt gömma ansiktet och han lägger sig på mig.
Nu 06:15 gav jag upp så nu sitter vi nere i soffan och äter välling och kollar barnprogram men han kommer nog somna här fast han fortfarande ska sitta och gnugga hakan.. Ganska jobbigt för jag gillar inte riktigt att bli petad i ansiktet, kan han inte hålla sig till öronanibbar som jag gjorde ;) hehe

Kanske är så att både Oliver och min kropp/knopp förbereder mig inför sömnlösa nätter, för innan Oliver började i natt så drömde jag skumma drömmar, flera nätter i rad som jag inte kunnat somna förrän efter midnatt och sen drömma skumma drömmar! Hmm hmm bara att vänja sig men hade ju inte varit helt fel att få mina vanliga nätter fram till bebisen kommer :)

Nä god morgon med andra ord ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback