Första natten!

Nu är första natten hemma avklarad!
Först i går försökte jag och barnen lägga oss i deras rum, men sängen var för mjuk och låg för att jag ens skulle kunna lägga mig i den.. Så Ricke fick dra in spjälis i vårt rum och och så försökte vi söva ett barn i var, men Oliver kunde inte komma till ro så han och Rickard gick ner och så fick Alice käka och somna och så vid 22 gick jag ner och hämtade Oliver så tog det ett tag för honom att komma till ro men sen sov han som en stock :)
Vid 01 vaknade Alice och trots att jag hade en sparkdräkt på henne så var hon så kall att hon fick sova vidare i sängen med mig och Oliver. Från 03 har hon ätit konstant till 06.... Sen nu vid 07:30 vaknade Oliver så gick vi ner. Så nu har dom fått frukost och snart ska båda få nya blöjor och hoppa i andra kläder.
Värsta projektet det här med två ;)
Men vips så är Alice också ett år och sover hela nätterna ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback