Oliver <3

In sprang en nyvaken Oliver och det blev kramkalas! Som jag saknat honom!
Sen sa jag titta i sängen..
Och han blev helt förtjust och sa maammma..... Haha lät så sött!
Han har klappat och pussat och tagit av strumpor och varit snäll samtidigt som han var helt galen, fast glad-galen. Visste nog inte hur han skulle göra i denna nya situation. Blev en blandning av uppmärksamhetsbehov och vanlig sprallighet. Vände upp och ner på hela rummet haha, nu vet jag vad jag har att vänta! Och även smärtan när han råkade sparka mig i magen.. Fast jag tror han kommer vara lite lugnare hemma...
När han skulle gå så var han lugn på nått sätt, kram och puss och hejåå, sen gick han. Ska ringa och höra sen hur han är.
I morrn ska vi få åka hem!!


Nu väntar jag på att dom ska ta blodtryck på mig sen Ska jag ringa upp mormor
Och sen blir det till att avrunda kvällen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback