Överkurs

Oj vad mör jag är, inte bara efter en timma i skogen utan jag kom på den briljanta iden att duscha = Oliver får bada.. Glömde helt hur mycket "efterarbete" det blir :/ torka golv till förbannelse, hälla ur baljan och jaga blött barn.. Torka golvet är värst.. I dag kändes det som att alla handdukar vägde 25kg styck!
Sen blev det mat. En fiskgratäng på burk till Oliver och svampmackor till mig, Omiver gillade tydligen svamp så han tog några av mig och la på sin mat 😃
Tokpelle!

Ricke är på g hemåt nu så har iaf bil till dagis i morrn, han hade nått möte imorrn på em men det kunde han ta över telefonen.. Skönt för han!

Nä nu river han bygget så upp och hoppa för mig, tur han är förbannat söt haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback