Uppdatering från BB

Nu är klockan strax 15, har fått ett gång nya barnmorskor som verkar bra!
Gillade förmiddagens riktigt mycket.. Men men, inga surkärringar som tur är!
Tidigare hade jag värkar som kom tätt och fick mig att skrika alfabetet i lustgasmasken, kan ha sagt nått till Ricke att bryta benet av mig, så jag hade nån annan smärta att koncentrera mig på !
Men sen efter Mycket väntan så fick jag epidural, inte en sekund för tidigt! Åååh Guds gåva...
Så nu sitter jag än en gång på den här bollen och försöker få värkarna att komma tätare och göra mer nytta.

Har öppnat mig till 7 cm, precis som med Oliver så tycker inte den här bebisen om mina värkar så hjärtljuden har gått ner massa, så lite kaos, men sen har återhämtat sig bra. Det är ju nått i min kropp som gör att jag inte ska föda barn.. Kanske slutar i snitt igen? Vi får se. Dom här barnmorskorna är inställda på att jag ska föda normalt..
Dom tog ett laktatprov i huvudet på bebis och det var perfekt så den är inte stressad.

Nä nu ska jag sitta här och fortsätta vara lite yr och vänta på att Rivkard kommer med mat!

Saknar min lilla prins så pussa honom från mig!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback