Fy för trötthet

Det absolut värsta jag vet är trötthet - och spindlar!
I dag har jag råkat ut för både i värsta sort.
Efter att kört Oliver till dagis så dog jag i sängen en timma typ, sen ringde Ricksrd så förflyttade mig till soffan.
Sen tänkte jag göra lite nytta och skulle diska lite och grabbade tag i diskborsten och fick EN SPINDEL I HANDEN!!!! Gissa om jag skrek!!! Fy!!
Sen fick jag samla mig lite för att mörda den jäkel .
Sen en dusch för att få bort att spindlar från mig och sen soffan sen dess...

Men nu ska jag strax hämta cykeln och cykla till dagis, blåser visserligen storm men nån måtta på den här tröttheten får det vara! Hatar att vara trött..
Orkar knappt prata eller vara social.. Usch.. Men har lovat mig själv att låta Oliver få åka cykel i dag han älskar ju det! Och sen ska vi nog vara lite ute och greja med, friskluft borde göra att man inte säckar i hop :-) och ute finns ju inte spindlar på samma sätt ;) haha!

Ska strax skriva listan på gissningar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback