50 dagar/ 104 dagar/120 dagar

Okej, nu har jag framförhållning ;)

Visste ni att imorgon är det 50dagar till den nya bebben har beräknad anländning. Jag har hittat en syskonvagn i vår prisklass (2000:- begagnade) som kommer få duga. Sen blir jag lite frustrerad att jag inte vet om det är en hon eller han för jag vill beställa saker från PinkOrBlue haha men men, 50 dagar kvar... Sen måste man ju köpa blöjor i mini-storlek och ja, det mesta andra har vi nog..

Sen är det 104 dagar kvar till julafton, Håller på och tittar på vad Oliver vill ha i julklapp =) Den lilla bebisen kommer önska sig kläder om det är en tjej, om det är en pojke så typ... nappar? haha.. den får ju ärva en del.. och kommer endå bara vara drygt 2 månader och inte förstå något och antagligen sova hela julafton.. så den önskar sig mer nästa år =)
Men Oliver önskar sig:

*Ett släp till sin Bobby-Car
*Sån där förvaring till bakstätet
*Snowracer (mormor du hade väl köpt en??)
*Ordentliga vinterhandskar, vad han nu har för storlek..
*Kläder nöter han ju på.. blir väl stl 98 på överdel till våren och 92 i byxor..
*Leksaker, behöver inte vara dyra men något roligt måste han ju få att öppna :)

 
 
sen fyller ju grabben år om 120 dagar.. tight inpå, men kunde ju varit värre om han hade kommit när han skulle den 25/12-11 :)
Hela 2 år blir min lilla sötnöt. Är dyrt med barn, ingen aning vad han ska få för skoj :)
 
 
Plockade just ihop en "varukorg" på PinkOrBlue, så himla billigt.. kollade på porisjakt också och billigaste nappflaskorna från MAM går annars på 64:-/st, i affär ännu dyrare. här kostar dom 34:-/st. Så Oliver ska få 4 st nya gröna och den lilla ska få ett "start set" med 2 små, 2 mellan , 2 nappar , napphållare och bitring i antingen blå eller rosa. Sen får Oliver 2 andra nappar men fortfarande kommer jag inte upp i varken fraktfritt(500:-) eller 600:- så jag kan lösa in min rabattkod på 50:-
får hitta mer sen när det är dags :)
 
 
 
 
Ne, dags att göra sig iordning för jobb.. eller för att hämta Oliver, sen jobb till 20.00.. är såååå trött.. men blir nog piggare av att komma i väg.. dör ju här framför datorn, men sätter jag mig i soffan så somnar jag. 2 järntabletter har jag käkat ihopp om att det ska göra susen :)
 
 
Nä hejdåå
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback