Grinigt

Det finns nog inget som gör mig så grinig som att inte ha energi, det är så frustrerande.
Jag orkar inte upp ur soffan samtidigt som hela mitt huvud är fullproppat med saker jag faktiskt VILL göra, men orkar inte.
Så jag skrev ner allt som behövs göras på en lapp och tänkte att om jag tar en sak i taget så kanske, men nä. Jag ligger kvar hör i soffan och väntar till oliver kommer. Så kanske jag orkar gå ut i köket och hämta vatten, är törstig. Men känna som nån tömmer mig på ork.. Var jag så här orkeslös med Oliver??
Jag behöver jobba så jag inte har tid att känna efter !!


Kom och jobba! Tänk om man hade pengar då hade jag anställt nån till allt set sär!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback