Huligan

I dag har vi inte gjort något speciellt.
Hela fm var Oliver på huliganhumör som jag anar är nån slags förtidig tvåårstrots? Han slåss och riv och hänger i knävecken och ska bli buren hela tiden, när man väl bär honom så rivs han i ansiktet.. Tur att han är söt endå. Men hoppas för både min och djurens skull att det går över. Jag försöker riva i ordentlig till han men han blir nästan bara värre.. Finns det ingen handbok? Hahaha barn borde komma med manual!

Sen sov vi tillsammans 1,5 timma, eller han sov och jag kollade film. Sen har vi klippt gräs medan killarna var på talet och donade.

Annika hade hämtat sin bil från polisen också och fatta! Datorn låg kvar!
Vilka värdelösa biltjuvar.. Dom hade tagit ur datorn ur väskan men sen inte tagit den? Dom hade ju endå bilen ett par dagar..

När Oliver somnade för natten så kunde man pusta ut, hinna städa badrummet, ut med sopor, tömma och fylla diskmaskinen. Sen kolla film och nu även natt för oss :)


Så god natt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback