Kläder

Stor genomgång av kläder just nu..
Hänger bebiskläder överallt...

Har röjt i garderoben och en konsumkasse hade Oliver vuxit ur. Visserligen länge sen jag rensade där.. Så ska nog ta och göra sånna där texter också, vart grejerna ska ligga så kanske jag håller ordning sen ;)

Oliver har mer långärmade tunna tröjor än vad jag trodde, desto mindre tjocka collagetröjor. Och bara 3 par byxor men då är det några par i tvättkorgeb också plus att jag tog med 2 par extra till dagis, så han klarar sig nog :)
En jäkla massa kalsonger efter Anton :) sen lät jag shorts och T-shirts ligga kvar, han kanske inte hinner växa under vintern ;)

Så nu ska alla kläder torka.. En torktumlare vore guld i somna här lägen.. Men men :)
Så har jag ju gjort plats för dom i garderoben, får göra en hög med sånna som verkligen är pojkiga så jag kan ta bort dom sen bara, men mycket är neutralt.


Sen ringde dom från f-kassan också, först en gång förut och frågade lite om företaget och så, sen så ringde hon upp nu och berätta att hon var klar och det tyckte jag var snällt! Bra service! I stället för att dom ska skicka ut papper som man ska fylla i igen osv som dom brukar göra så är det ju faktiskt inte så svårt att ringa.. Hur som helst blev min inkomst lite höjd av TioHundra, toppen! Inte sp mycket men tror hon sa typ 7000 mer i årsinkomst om hon snittade.. Så ja det var ju bättre :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback