Nu så

Nu har vi laddat lite med oboy och mackor så nu orkar jag skriva och hoppas det inte försvinner..

I lördags var vi till stallet och kollade när Sindra red för första gången. Oliver var eld och lågor över alla hästar och skulle helst springa in till de stora, små shettisar på en ridbana var inte lika intressanta som typ Mias vilda unghäst som mäter 180 i mankhöjd.. Där skulle ju Oliver in i hagen hela tiden och ju mer hästen skena i hagen desto mer tjöt Oliver av lycka. Tok. Men sen lekte han med Max en stund, perfekta barnvakten! (Therese son)

Sen vart det hem, äta, vänta på bilen och så hem till Therese för att kolla på en syskonvagn. Vet att hon pratat om den förut om hur välskött den är, 6 år gamla och att hon spart den. Men nu ville hon sälja och ja, den var onekligen i nyskick.. Så jag kommer åka på stryk om jag missköter den eller gör att den solbleks hahaha
Ska köpa sittdyna som jag kikat ut och ett sånt där matchande bygelskydd så spar vi lite på den :)
När vi kom hem var klockan 21..

Söndag gick den med.
Upp, sen till skebo för att fixa håret, glömde såklart håret så fick vända i samma stund som jag klev innanför dörren. Så när jag var klar och hemma så var klockan 12:08 och jag började 13.. Så blev lite stressigt. Sen jobb 13-20 och sen hem och kolla film och käka chips och i säng kl 01. Rickard försov sig i morse.. Ooops..

I dag ger vi bara ett måste - att köpa kattmat och mjölk.
Men till dess har vi morgonmys, tittar barnprogram, ätit limpa och druckit varm choklad, men nu börjar den lilla vakna till liv och röja ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback