Röj

Efter att cyklat och lämnat lillfisen så har jag hämtat 2 kartonger med bebissaker från förrådet, sen när den kommer får jag hämta ner saker som typ babygym, babysitter osv. Men nu tvättar jag upp alla kläder. 4 maskiner kommer det bli!!
Så imorrn ska jag försöka hinna fixa plats i garderoben.
Ska kolla lådan med vantar och sånt också vad oliver fortfarande kan ha och så ..

Men just nu har jag en mat-paus, banan och mjölk å flingor. Men inget smakar nått.. Antar att mina smaklökar stuckit..
Fast! I natt/morse önskar jag att min näsa försvunnit.. I natt låg Oliver och prutta och luktade såååå ruttet! Sen när vi vaknade till liv så kommen en redig brakare och så här jag nån säga "oj" , jag höll på att dö, skratta så jag nästan kissa på mig! Hahah
Sen efter vällingen sket han igen och jäklar vad sur den blöjan var.. Hua... Luktade magsjuka typ men körde i väg han till dagis endå ;) han var nog bara lite rutten i kistan :)

Nä nu är maskinen klar, älskar 30minuters-funktionen! Perfekt när kläderna inte är skitiga liksom..

Hej hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback