Slut

Fy fan va slut jag blev, hade tänkt skura båda poolerna och ställa undan + ställa undan det mesta annat som står utomhus men efter den där jävla poolen är jag helt slut, dyngsvwttig och orkar inte ut soffan.. Den väger aäkery ett ton! Fy fan säger jag bara. Men nu är den nerslängd i en kartong och så får jag tigga hjälp till att bära upp den till hundhuset för jag kan Inte rubba den..

Jag som tänkt hinns så mycket innan oliver kommer tillbaka.. Men orkar inte. Imorrn går han ju på dagis sp då kanske.

Ska iaf passa på att duscha innan han kommer så vi kan gå till affären sen utan att stinka svett och se ut som jag doppat håret i flott..

Katten är borta också, igen. Men hon har ju halsband med adress så går se om hon kommer tillbaka..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback