lite trött då

i gårkväll somnade båda barnen ganska fort, Oliver sist strax innan 21. sen somnade jag också ;)
Alice käkade ny välling, fullkornsvälling istället för mjölkersättning. visserligen från 6 mån, men det är inte så noga. hade tänkt att hon skulle stå sig bättre under natten men hon vaknade endå 2 ggr för att äta. ena gången fick hon välling och åt bara halva flaskan, sen imorgon fick hon vanlig ersättning. sen sovit till 09. gör inte så mycket att hon är uppe på nätterna tycker jag, jag märker ju knappt av det, tycker det är jobbigare nät dom inte vill sova på kvällarna när man själv är trött. förresten så kissade Alice mycket mindre än vanligt. ersättning är väl mer blask kan jag tänka mig.

däremot är herr Oliver en knasig pys . så ojämn. svårt att räkna ut hur länge men själv vågar vara vaken på kvällarna för som i natt ville herrn gå upp kl 4.... nere Oliver.... 2 ggr fick jag hämta in honom från hallen. . Kl 05:15 ringde Rickards klocka och han var jävligt schysst som tog ner Oliver och sa att han kunde vänta en timme med att åka till jobbet. 06:30 blev jag väckt och tog täcket med ner i soffan och somnade om med Oliver sittandes på mig haha. trött då. tur Alice sover länge ;)
men vaknade efter nån timma och Oliver är det fortfarande full fart på.. han står och skriker på Troja som dampar tillbaka, springer runt och har sig dom har kul dom två.. Alice måste bli van med oljud hon. . men man märker att Oliver börjar bli trött.. Hans humör. ... men han får nog vila om ett tag, lite tidig lunch först så sover han nog sen..
I dag har jag massa måsten som alltid efter helgen. städa osv. men skiter i det i dag, förutom vika in tvätt och tvätta en maskin som hinner torka till onsdag. Men annars ska vi pyssla och måla i dag! köpte lite mer pysselsaker i går men skulle vilja ha typ flirtkulor osv. men vi får använda fantasin och vad man har hemma :) drömde om att jag och oliver var till en öppna förskola och pysslade massor hahaha

förresten känns mitt snorande lite bättre i dag, nyser och känner mig febrig men annars bättre än i går. Alice också sov bättre i dag och mindre snorig..

nä nu ska jag googla efter pyssel medan barnen är lugna ett ögonblick :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback