lite trött

åh i dag är jag så himla trött. .. Alice vaknade kl 3 i natt av att snoret bubblade så hon typ får panik.. hon skriker inte utan hade bara så jättejobbigt att andas. .. så hon satt i mitt knä och bara stirrade och hade det jobbigt en bra stund. tillslut blev hon lugn och sen sov hon faktiskt bredvid mig uppbufflad med kuddar.
sen ringde kl 5 för jag tänkte att jag skulle fixa mig för tydligen skulle vi åka senast kl 6. och en timma behövs ju. typisk jävla karlar att först stressa och sen själva inte vara klara. så kl 7.30 kom vi i väg.. svårt att ha framförhållning och kolla så allt är med dagen innan fall man inte är säker på vart man lagt nycklarna. .. äh desto roligare att i är här och stör :)
lekt i leoparken och gjort sandslott och sen sprang han och lekte med massa äldre barn. Han hade så roligt! tror dom större barnen lekte kull med honom och han skenade som en tok tills man säg att han kämpade för att lyfta Varenda steg. så hem och käka och så var han så trött.. så fick bada och nu är han speedy. ... ingen av dom sover men har legat snälla i bäddsoffan och varit så roliga! Oliver pussade henne och hon asgarva ! så roliga.
nu hoppas jag dom somnar snart för jag gör annars.. tur både Rickard och Inger är hemma så ny är det min tur. .
imorgon när vi vaknat åker jag och Oliver till tullinge med först tunnelbana och sen pendeltåg för att leka med Åsa och melina :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback