segt men soligt

oj vilken tokig dag... aldrig varit så trött.. eller jo fan det är värre att vara höggravid! DÅ var man trött... men jag var dum i går och gick och la mig runt kl 01, somnade inte direkt men sen när jag började somna så var det Alice som ville käka och sen 04 gick min solstråle upp med solen... ;) och han har inte sovit sen dess! var ute först på förmiddagen då Alice sov i vagnen, Oliver lekte och roade sig och jag tog två kuddar och la mig i solen som sken in på altan. språk varmt och skönt. .. sen har jag varit så himla trött haha, så ut igen efter lite lunch och båda barnen vakna och så solade jag uppe vid hundhuset. härligt när det var sol och vindstilla... sen trodde jag klockan var typ 16 så in och gjorde mat men den var bara 14.... och så har det fortsatt. . tiden står still! den som brukar skena.....
Oliver badar just nu och Alice får ta en liten powernap i vagnen här inne.
fattar inte att Oliver varit på så himla bra humör trots att han inte sovit middag... lite halvt småsur när saker inte funkar men märks att han är frisk... inga utbrott alls...


finaste småskruttar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback