3 sjuka!

När jag hämtade Oliver så sa dom att han gråtit utan avbrott hela dagen. varken sovit eller ätit. men dom hade tagit tempen och ingen feber. så nu är vi alla sjuka. .
jag svettades som en dåre till dagis. kände mig ganska ok förutom halsen och hostan men så svag man blir fort.. herregud trodde jag antingen skulle spy eller svimma på vägen och öppnade jackan men svettades enda så jag var helt blöt.. Alice har ju samma jäkla hosta, ingen feber verkar det som (tempen hade Slut på batterier) men snorig också. . sen oliver då.. stackarn.. vem vet vart han har ont.. han slängde sig av vagnen när vi närmade oss trappen och bara låg och skrek, verkligen skrek. säkert allt jäkla snor och ont i halsen även på han. Men nu sitter han här i soffan och dricker välling och håller mig i hakan med sina snoriga fingrar, man får offra sig hifi
så nu får vi kurera oss.. vet inte om jag ska fortsätta elda Heller för jag svettas just nu haha, jobbigt!

/sjukstugan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback