energi

Oliver vaknade 8:15 med världens energi i dag. Inte ett spår över att vara sjuk. . konstigt. Alice är desto hostiga men lyckades sova längre på förmiddagen. sen har hon lekt i babygymmet bra länge. knäppte massa fina kort på henne där med systemkameran men får lägga in dom sen när datorn kommer hem. sen fick hon sitta och kolla tv medan jag och Oliver gick ut med sopor, hämtade post och tog in några kassar ved. sen skottade han och Troja. men Alice började bli ledsen inne så fick locka in Oliver med en godisask haha. Här kör vi bra uppfostran va? ;)

tyckte jag kände mig bättre i dag men kändes som ett maratonlopp i kroppen när vi var ute. svettig! men du kommer bacillerna ut..

haha medan jag skrev det ovan så hann oliver upp på kökabänken och käka socker! kladdigt!!!

nä nu får vi varva ner till lite barnprogram i soffan :)



en mobilbild kass kvalitet..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback