...

Det slår ju aldrig fel... när det är dagis så får man slita upp Oliver. I dag när han är ledig och jag sett fram emot sovmorgon så ska han upp 04.30... kom igeeeen. ..
blev så osams för han skulle inte lägga kvar och skulle bara bråka och väcka Alice. men hon somnade om efter lite mat och så gick vi ner. Så nu sitter han och tjatar om sina jäkla barnprogram och vill att jag ska byta hela tiden och jag har huvudvärken från helvete. känner mig som om man drack i går!! uttorkning kanske..

ska nog göra som jag gjorde med datorn när oliver blev så här tjatig med den att ta bort den helt. total förbud och nu kan den stå framme utan att han ska kolla brum brum. för han har faktiskt leksaker och behöver inte kolla på tv all sin vakna tid.. blir ett jäkla liv bara så får ta den striden när huvudvärken släpper :)

annars ska jag väl se till att ricke vaknar snart och så ska han jobba till i kväll och jag och barn ska bara ta oss till en affär i dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback