korsitaket! !!!

Precis när jag skitit i att skicka in dom sista blanketter som a-kassan vill ha och bestämt mig att gå ur dom så fick jag mail om att jag får ersättning! för 14 dagar så jag får 2500 . trodde det var mer jag bråkade om. Men tydligen massa karensdagar och sånt.. men men 2500 är bättre än inget. Och vi ligger 2000 back på service som försöker dras så det var ju kanon! kommer dessvärre få det på utbetalning skort så får gå till banken när det kommer. Men det är ju lätt ordnat! men kommer enda gå ur a-kassan. så mycket man betalar varje år i onödan . funkar nog skitbra för dom som har fast arbete sen 12 månader men för oss andra är det ju bara strul. ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback