man kan inte ha tur jämt :)

Jag har ju egentligen en jäkla tur att Alice sover 00-10 fast med matpaus men jag sa till henne att hon gärna kunde få somna lite tidigare än 00-00:30.
Hon somnade faktiskt 22:30. hur lagom som helst!
Jag passade på att fixa med mina mammadagar på försäkringskassans sida och gick in på Norrtäljes barnomsorg och lämnade in dagstidning fram till sommaren. hade såklart glömt att jag bara fyllt i till denna vecka och det går ju inte att lägga in nya så här sent.. men smysslar in han på dagis enda nästa vecka och sen kan han ha sportlov en vecka. .
hursom så drog tiden i väg. gick upp hit och börjar läsa i min bok och vips var klockan 02:40!!!
han väl precis med att vända på mig så vaknade Alice! så nu ligger hon och äter så jag hoppas hon somnar om sen efter, att hon liksom bara skjutit bak sin matpaus 2-3 Tim eftersom hon somnade tidigare.. heja heja :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback