sjukstuga

Jag 8ch Alice sitter i soffan med ökenhosta båda två. hon rosslar för hon kan inte riktigt hosta men ibland får hon till det. När jag hostar gör det så ont i halsen. så torrt. ökenhosta. Oliver hostade i natt men åkte till dagis endå. ska höra med dom i dag om hur han varit och har han varit låg så får han vara hemma imorgon. Får se om dom hör något när jag pratar för jag är så hes.. och så gör det ont när man pratar. usch för februari och alla baciller. . är ju andra omgången vi har det nu..

hittade förresten Olivers gamla one-piece uppe i garderoben. precis så hon kunde ha den! Så nästa gång jag rensar ur hennes kläder så ska jag hämta in en kartong från förrådet för att se om det är nått hon kan ha... går så fort med alla kläder men tycker jag hunnit använda allt väldigt många gånger vilket är skönt :)

skickade meddelande till Lohärad klädbytardag att jag ville vara med för det började bli fullt men inte fått svar.. hoppas hon ser det så blir det bara det jobba kvar sen, att bestämma vad man vill spara. .

nä nu sitter Alice här på min mage och bajsar.


bye bye
tur att ingen har feber i allafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback