talet

Jag kommer få äta upp det här, men.. jag längtar massor tills oliver börjar prata mer och mer! i morse sa han prinsessa. till ett barnprogram som heter Lilla prinsessa. aldrig hört honom säga det förut!
Ibland förstår jag fullt vad han pratar om men ibland.. ja då förstår man inte alls :) stackarn blir ju helt frustrerad! men han kommer göra att man får skavsår i öronen sen :)

nu sover båda skruttisarna men Alice (aka kalle moreous) gnäller och hostar ibland så jag väntar på att hon ska vakna..

har kommit på varför jag börjat sova så dåligt när jag är själv!! jag är nog rädd att sova för tungt! för när Rickard är hemma somnar jag snabbare för då är han ju oftast vaken och kan göra Alice och hos mormor sov jag hur tungt som helst!
Jag tror nog jag skulle vakna om hon skrek här bredvid. men det låter ju logiskt..

god kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback