söta barn

i går var en pinsam dag.... Alice sov 21-09 och mitt alarm på mobilen vaknade jag inte av. Så vi försov oss till dagis. så jag vaknade typ 2 minuter innan cicci kom haha så det blev kaos på morgonen. Men Oliver var nöjd trots att han inte fick gå på dagis :)

i dag har jag och Oliver varit och handlat han är så himla duktig! i dag ville han tydligen in till Konsum, jag handlar aldrig där. Men nu vet jag varför han ville dit för dom har sånna där små vagnar. han körde så duktigt! lyssnade när jag sa stopp :) så han var bäst!

nu försöker jag få Alice att sova i sängen en stund. Men hon sover och stånkar om vartannat så blir nog en gosig blöja snart ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback