mormor!

Du är så bäst mormor! Undra om jag kommer orka med att först ha mina barn, sen barnbarnen och sen barnbarnsbarnen.. vi har sån tur allihop!

Vaknade tidigt i morse och kände tålamodet sjönk snabbt under morgonen. Så det var så välbehövligt att vara barnfri i dag. Vila öronen!
Först satt jag mig med deklarationen, men fattade inget så bestämde att jag tänker skita i allt inomhus i dag!skönt beslut!

Först tog jag och Troja en sväng. Så skönt förutom att jag hade dumma jeansen på mig och fick gå och hålla upp dom. Tränade längs vägen på att inte dra och hon tyckte det var så jobbigt att tänka! Haha! Förstå vad hon bara glider med här... sen hemma tränade vi lite moment och sen la hon sig i skuggan! Trots att Rickard och Kim höll på med motorsåg. Jag har rensat rabatten kan säga att jag verkligen njöt! Sol, inget tjat från varken stor eller liten. Ingen som drar upp mer blommor än ogräs ;) då fick jag äntligen en sån där ro i kroppen. Men tog bara halva mitt i där jag planterade dom nya blommorna!
Sen donat lite här och var, klippt lite gräs. Byggt en bänk. Bara varit ute! Så jävla välbehövlig dag!


Kommentarer
Tova säger:

Hejsan!

Du hade förut en blogg som heter vallhund.blogg.se, skulle du kunna tänka dig att ge över dne till mig? Har några vallhundar nämligen så bloggaddressen skulle passa utmärkt. :)

Mvh Tova

2015-11-19 | 09:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback