cpfittbajssaker

fan vad less jag blir. ser ut som en jävla dynghög här hemma. Och äntligen får man både ork och tid till att städa då jag lämnade Alice i skärsta och oliver är på dagis. knastrar under fötterna här hemma och skorna är ingen idé att ta av. skulle soc komma skulle dom väl ta barnen. Men är omöjligt att få något gjort när barnen är hemma. Men nu då. nä då ska CP dammsugaren ge upp. Så försökte handsopa men skyffel är ju CP så får ju inte upp något. När jag vände ut och in på dammsugaren så tappade jag knappfan till byxorna genom springa i altan.
nä nu skiter jag i det här. hade sån list att fixa och städa och bära in barnkläder från förrådet. jävla skit.
till råga på allt så är mini pillerna CP och har haft mens i 3 veckor så måste ju boka tid till det också. orka.
känns som man ska ta ett jävla lån på 1000000 och shoppa sig lycklig och anställa folk som gör allt åt en. ja tack. så får det bli. Och sen skiter man i att betala och hamnar hos kronofogden och blir av med hus och allt och får en soclägrnhet och allt betalt för sig. Dom verkar ju lyckligare dom.. ja nu är jag less.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback