snarkningar

barnen måste vara ovana med snarkningar. Ricky somnar ju oftast på soffan när han väl är hemma och får inte komma uppklampandes senare än 2-3 :)
hursomhelst så var både Oliver och Alice lite omöjliga i går kväll. Oliver var uppe i varv och Alice kom på att hon inte alls var trött. Så jag skickade ner Rickard och Oliver efter någon timma för att börja om med nattningen. då gick det bra men Alice somnade inte förrän 21 och Oliver typ 22. då försökte jag enda lägga dom från kl 19 eftersom dom var så trötta.
sen sov dom. Jag och kidsen har ju råkat gå och lägga oss kl 18 den här veckan och somnat strax därefter ;) men nu höll jag mig vaken till MIDNATT!
sen gick vi båda och la oss men så vill ju Alice äta runt 01. och så sov Oliver oroligt, Vid 04 började han babbla. verkade som att Rickards snarkningar störde honom. eller jag skyller på det ja... sen kunde jag hålla honom kvar i sängen till 05.30...... wiho. ... galet trött.
Så hans humör har ju inte varit vidare bra . Fick han att sova middag mellan 11-12 och nu har vi käkat tidig middag så han är lite piggare .. jag längtade till han skulle somna så jag fick lägga mig med han men då var Alice vaken och så ringde Annika och pratade massor. Ricke har iaf sagt att han tar dom om jag behöver vila men kan inte vila när dom skriker och har sig hehe kanske ut och lägga sig i husvagnen ;) värsta skönt ute. Har öppen dörr. Oliver var ut en mikrosekund typ haha. grejade lite på altanen sen kom han in :)
förresten har är vi uppe i 6 råttor nu!! men i dag har ingen fastnat än..

och så hittade jag sparkdräkt efter Oliver som Alice har. ska testa ladda upp i ett eget i lägg eftersom allt raderas om den lägger av som vanligt .. det är iallafall sparkdräkten med ladugårddjur på typ. färgglad. ni känner ring igen den :) så mycket kläder som ligger där och väntar haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback